Benassal planteja a Sanitat la rehabilitació integral del centre mèdic

0
NOTA DE PREMSA

L’alcaldessa de Benassal, Mari Luz Monterde, l’arquitecte municipal, Lucas Castellet i la directora territorial de Sanitat, Azucena Martí, han mantingut una trobada per a analitzar les necessitats de millora en el centre mèdic de la localitat.

L’alcaldessa ha indicat que l’edifici, per la seua antiguitat, presenta nombroses deficiències en el sistema de calefacció, finestres i estructura. Monterde ha agraït la receptivitat i l’interès mostrat per part de la directora territorial per a fer front a les reformes necessàries. Des del consistori s’ha apuntat que es tracta d’una actuació “molt necessària” per a millorar la qualitat assistencial en la localitat.

Des de Benassal també s’ha traslladat a la directora territorial la possibilitat de convertir la planta superior de l’edifici en un espai d’activitats saludables per a persones majors.

NOTA DE PRENSA
Benassal plantea a Sanidad la rehabilitación integral del centro médico
La alcaldesa de Benassal, Mari Luz Monterde, el arquitecto municipal, Lucas Castellet y la directora territorial de Sanidad, Azucena Martí, han mantenido un encuentro para analizar las necesidades de mejora en el centro médico de la localidad.
La alcaldesa ha indicado que el edificio, por su antigüedad, presenta numerosas deficiencias en el sistema de calefacción, ventanas y estructura. Monterde ha agradecido la receptividad y el interés mostrado por parte de la directora territorial para hacer frente a las reformas necesarias. Desde el consistorio se ha apuntado que se trata de una actuación “muy necesaria” para mejorar la calidad asistencial en la localidad. 
Desde Benassal también se ha trasladado a la directora territorial la posibilidad de convertir la planta superior del edificio en un espacio de actividades saludables para personas mayores. 

Deixa una resposta

Please enter your comment!
Please enter your name here