L’Equip de Govern de l’Ajuntament de Benicarló, format pels grups polítics del PSPV-PSOE i Compromís-ERPV, vol manifestar el total rebuig a l’espectacle lamentable que ens va fer viure la regidora del Partit Popular María Jovaní en el ple municipal del passat 31 de maig.

Com a representants electes dels benicarlandos i benicarlandes, no podem consentir la vergonyant falta de respecte que la Sra Jovaní va proferir cap a l’Alcaldessa de Benicarló, i cap al conjunt de la ciutadania, convertint el Ple de l’Ajuntament, la màxima institució de representació del nostre municipi, en un circ. L’escarni públic a l’Alcaldessa en que la Sra Jovaní va transformar la seua intervenció, és un insult no només a l’Alcaldia, si no a tots els ciutadans i ciutadanes de Benicarló.

Aquesta intervenció, ens dóna un exemple claríssim de la talla política i moral de la regidora Jovaní i converteix en còmplice al portaveu del grup del Partit Popular a l’Ajuntament, el senyor Mañá, responsable últim de les intervencions dels membres del seu grup.

Des d’aquest Equip de Govern exigim la dimissió de la Sra Jovaní del seu càrrec de regidora. Demanem que el Partit Popular de Benicarló prenga les mesures adequades per que una persona com la regidora Jovaní no puga continuar insultant i tractant d’arrossegar pel fang les institucions d’aquest municipi.

Si la Sra Jovaní no dimiteix, entendrem que el Sr Mañá i el Partit Popular de Benicarló donen suport a aquestes actuacions barroeres, humiliants i que deixen en molt mal lloc la confiança que la ciutadania té en els seus representants i les seues institucions públiques. I entendrem, a més, que totes les bones paraules de consensos i treballar pel poble a les que ens té acostumat el Sr Mañá en les seues intervencions públiques, no són més que mentides i paper mullat.

Carlos Flos Fresquet, portaveu del grup polític PSPV-PSOE

Marta Escudero Albor, portaveu del grup polític Compromís-ERPV