/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

2 detinguts per falsedat documental i un delicte contra la Seguretat Viària

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Segons informa la Policia Local de Vinaròs, dins dels controls que ahir a la tarda van realitzar, en adherir-se a la campanya especial de la Direcció General de Trànsit per a la vigilància i control de furgonetes, van detectar dos conductors de nacionalitat romanesa i búlgara, que presenten permisos de conduir del país d’origen, amb indicis clars de falsedat.

Per això, es duu a terme la detenció dels dos conductors, investint-los un delicte de falsedat documental i un delicte contra la Seguretat Viària, per no tenir permís de conduir.

Després de la detenció, ja a dependències de la GuardiaCivil, es pot constatar en un d’ells l’existència de tres identitats diferents, constant una ordre de cerca i detenció per un jutjat de Toledo.

Explora más

Vinaros
4:32 am, January 20, 2025
temperature icon 9°C
L: 6° H: 9°
Feels like 9.32 °C muy nuboso
Humidity 74 %
Pressure1018 mb
Wind 2 Km/h