/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Arxivada la querella contra Enric Pla per no haver autoritzat una vetllada de boxa

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’exalcalde de Vinaròs, Enric Pla, ha comparegut este matí, acompanyat de membres de Totes i tots Som Vinaròs, per informar que l’Audiència Provincial ha arxivat la querella interposada per l’empresa Levantina de Seguridad per no haver autoritzat una vetllada de boxa al pavelló poliesportiu municipal que havia de celebrar-se al març de 2017.

L’Audiència destaca que no va existir cap tipus d’infracció per part de Pla “al no existir cap sol·licitud formal de cessió del pavelló poliesportiu municipal a l’Ajuntament ni haver-se instruït cap expedient administratiu, i constar tan sols un correu electrònic de la Federació de Boxa al tècnic d’esports interessant-se per la cessió, significant que la cessió d’un espai públic no és obligatòria”.

Cal recordar que al febrer de l’any 2017, sent llavors Enric Pla alcalde de Vinaròs no va autoritzar una vetllada de boxa impulsada pel Club 8 Onzas   i la Federació de Boxa de la Comunitat Valenciana que s’anunciava que anava a tindre lloc al poliesportiu al mes de març  

L’empresa Levantina de Seguridad va interposar una querella contra Pla davant el Jutjat número 2 de Vinaròs per presumptes delictes de “prevaricació, incitació a l’odi i a la discriminació ideològica”, mentre l’exalcalde de la seua banda, va presentar un recurs contra aquest procediment. Ara l’Audiència Provincial ha resolt l’arxivament del cas en considerar que no hi ha indicis de cap tipus de delicte.  

Pla ha conclòs que està satisfet “per haver-se tancat un procés que mai degué haver-se iniciat com ha deixat clar l’Audiència Provincial en la seua ressolució”.

[themoneytizer id=”55754-16″]

 

Explora más