Aquesta semana un mitjà de comunicació comarcal es feia ressó que Vinaròs encara no té seu per l’oficina de informació al ciutadà (OIAC). A dia d’avui no ens trobariem en aquesta situació, si PSPV, TTSV i Compromís, hagueren fet efectiu el contracte de compraventa del local d’aquest espai. Per al PVI , la instal,lació era la més idonèa , perquè és l’unic edifici colindant amb l’ajuntament, lloc estràtegic perquè haguerem gaudit de nous espais públics cèntrics , que tanta falta ens fan. Peró a més a més, ja teniem uns diners a compte perquè tots els mesos una part es destinava a lloguer i una altra a la compra venta del local.
Quan el contracte finalitzà, ja teniem a compte 54000€, però una volta més pecaren de poc encert el govern municipal perquè deixaren pedre l’oportunitat d’dquirir-lo, per un import de 452.000€. Ara aquest inmoble té un nou propietari, on es cobra un lloguer de 2295€/mes, des de quasi fa tres anys (facin nombres) i com és lògic, els ha comunicat que més prompte que tard tenen que desallotjar-lo.
Cal recordar que en febrer de l’any passat, l’ajuntament va fer públic que compraría i remodelaría per import de quasi 400.000€ un local de quasi 400 metres quadrats a la Plaça de Rio Cuarto, per ubicar la nova oficina de l’OIAC, es va obrir una bolsa per a què posssibles propietaris oferiran els seus locals, però la licitació es va quedar deserta dos voltes.
Quina mala gestió, per part de vostés, perquè en la comissió de infraestructures del maig del 2017, ja ha plogut des de llavors, ja ens comunicaren a l’oposició que no pensaven comprar l’inmoble , però que crearien una borsa de propietaris locals be per (comprar o llogar) per instal.lar dependències municipals. No van consensuar-ho amb ningú. Una ny més tard, en la comissió de hisenda de maig del 2018, ens comuicarien que anaven a rehabilitar “La Cotxera de Batet”, i què montarien les oficines de l’OIAC. ( Ja teniem local)
En aquests darrers anys, han marejat la perdiu, tot el que han volgut i més i l’unic clar que en traiem des de el PVI, és que a dia d’avui no tenim cap seu per l’oficina de informació al ciutadà, i que l’Ajuntament haurà de recórrer a un procediment negociat per trovar un nou local on instal.lar-la. (A vore se es fa realitat)
Les seues prioritats no són les nostres, perquè tenim moltes mancances a la nostra ciutat, serveis tercemundistes….. Però a vostés els sobren els diners, i els falta projecte de ciutat, perquè tenin una ciutat esportiva, lloguen una nau industrial , prop de la pista d’atletisme per fer pràctica esportiva, on el projecte d’activitat, adeqüació i el lloguer ens constarà més de 50.000€/any. Quin despròposit, per déu.






















