/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Miguel Monroig Bengochea, E.P.D. sempre viuràs al cor dels que et van conèixer

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La vesprada del dimecres 2 de febrer del 2022, ens deixava Miguel Monroig Bengochea, víctima d’un accident al terme de Sant Jordi, a l’edat de 16 anys

La trista notícia va córrer com la pólvora, donat que era un jove molt volgut i conegut al seu poble de Càlig i pobles veïns.

L’Associació Musical Vila de Càlig, el va vore créixer entre baquetes i faristols. Ara tots els teus companys de música et trobàran molt a faltar cada divendres, sols entrar al local a mà dreta, per això han estat al teu costat la vesprada de dijous i tan acomiadat tots fins al Cementeri de la Vila de Càlig on ja descanses per sempre.

A l’Esglèsia de Sant Llorens no es donaba cabuda al teu costat; dins i fora als voltans.

Vas ser el més menut de casa, l’últim en entrar a la banda i quin goig féieu tots junts, amb el traje de músics.

No sabem si la música et venia per afició, per tradició o per costum familiar, però has sigut músic com el que més, per això avull t’ha acompanyat tota la banda,  en una vesprada de  melodies i partitures molt tristes per a tots els teus companys.

També què dir del teu Institut Ramòn Cid de Benicarló; amics companys i mestres…

Amics del Conservatori Mestre Feliu de Benicarló. Amics dels teus viatjes a la neu, amics del poble, familiars, amics i veïns que s’han acomiadat amb moltes llàgrimes, milers d’interrogants i perquès…

Sàpigues que deixes un buit molt gran a TOTS, en gran i majúscules, que com bé ha dit la teua cosina en unes molt emotives paraules al finalitzar la misa funeral; ja mai serà com abans cosinet.

Miguel s’escriu amb M: Amb M de menut, de Monroig, de Marcoreu, de Música…  i totes elles estàn al teu A.D.N.

Vola alt, Miguel. Fes música allà on estigues, perquè tu has estat música en estat molt pur.

Sempre estaràs entre les notes de l’AMVC, amb els teus companys, amics, veïns. En el cor dels teus pares: Gere i Merxe, ¡ àvia: Gloria, germans: Irene, Pepe i Rocio, tíos, cosins, familiars, amics, companys, veïns i coneguts.

En la trista vesprada de dijous ha quedat més que demostrat a la Vila de Càlig tota la teva gran estima Miguel, E.P.D. i ara si que molta forta als que has deixat per a seguir endavant.

Ànims i forca, Familia Monroig Bengochea!

Explora más

Vinaros
3:17 pm, August 24, 2025
temperature icon 29°C
L: 29° H: 31°
Feels like 33.68 °C cielo claro
Humidity 78 %
Pressure1015 mb
Wind 8 Km/h