El pavelló municipal d’Ulldecona fa més d’un any que té el paviment on es fan diferents esports, bàsquet, futbol sala, twirling etc, malmesa, i l’equip de govern no ha solucionat el problema.
“És fonamental que els nostres esportistes entrenin en instal·lacions adequades i important que qui vingue no s’emporte lesions i la imatge d’un pavelló deixat”, indica la candidata i portaveu d’Activem Gemma Molina.
La portaveu d’activem, fa aquesta proposta a l’actual equip de govern, afegint, a més, que s’inclogui per reposar aquest paviment una partida al proper pressupost municipal, ja que, segons aquesta formació, “en no haver-se presentat encara l’esborrany de pressupostos , el govern municipal socialista estaria a temps d’incloure el projecte”.
Gemma Molina assenyala que “és qüestió de tenir clar el que es vol, el que es necessita i el que és prioritari a cada moment, i d’optimitzar els recursos amb què es compta“.