- Esta tarde ha quedat inaugurat el recinte de casetes de les comparses del Carnaval, situat com a l’avinguda de Fora Forat i que compta con a entrada principal amb la gran portalada feta amb motiu del 40 aniversari per l’especialista en escenografia i modelatge Ximo Foix.
La concentració d’estendards, reines i reis adults i infantils de les comparses amb Sa Majestat Carnestoltes ha sigut a les 19 hores a l’auditori municipal i després s’ha partit fins al recinte al so de la xaranga“All Sex May Cowen”.
Aquest acte és l’inici dels dies grans del carnaval. Demà és el dia de la gala de reines i reis, que desvetllaran el vestit que lluiran els dos dies de les grans desfilades. Serà a partir de les 18.30 hores en el gran recinte a l’aire lliure situat entre els carrers Sant Francesc i Febrer de la Torre, davant els milers d’espectadors que acudiran per a veure en directe l’esdeveniment.
La gala serà presentada per Raquel Martínez i Javier Fresquet.
En les últimes setmanes s’ha estat treballant de manera molt intensa per a donar forma al gran escenari que acollirà aquesta gala. La decoració ha sigut realitzada per l’artista Carlos Carsí García.