/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Conseller de Sanitat anuncia un canvi “estructural” per solucionar les carències de l’hospital de Vinaròs 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • “Els grans problemes requerixen de grans solucions”, ha dit respecte a la situació dels hospitals perifèrics de Vinaròs, Requena, Elda i Orihuela 

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez ha estat avui a Vinaròs per reunir-se amb la direcció de l’Hospital. Gómez ha dit que si no funcionen les mesures preses per l’anterior conseller (el decret per als llocs de difícil cobertura, i aliances estratègiques en diferents especialitats),  “estic decidit a crear un marc normatiu específic per als departaments de difícil cobertura, diferent a la resta, que comportarà inversions, paquets de personal amb increments retributius, curriculars i fidelitzacions, és a dir, una sèrie de mesures que permeten fidelizar als professionals a les àrees com les de Vinaròs, Requena, Elda i Orihuela, per a atendre amb els mateixos criteris que els ciutadans de Castelló, València i Alacant”.

Gómez ha dit que, abans vol fer una auditoria de tota la sanitat pública valenciana per saber “d’on partim, conéixer la realitat”.

El conseller ha dit que no vol “posar un pegat” als problemes  sinó “resoldre’ls des d’un punt de vista estructural, amb un marc específic per a aquests hospitals, i els problemes puntuals els resoldrem puntualment”.

Respecte al retard actual en mamografies denunciat pel CSIF a l’hospital comarcal de Vinaròs, ha dit  que “no arriben al centenar les que hi ha pendents, les urgents es resoldran i les altres les escometrem al setembre sense cap problema”.

Explora más

Vinaros
2:58 am, August 25, 2025
temperature icon 25°C
L: 23° H: 25°
Feels like 26.3 °C nubes
Humidity 87 %
Pressure1016 mb
Wind 10 Km/h