/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Vinaròs vibra amb el campionat del món d’Espanya

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’Auditori Wenceslao Ayguals d’Izco s’ha omplert de gom a gom per a presenciar la victòria de la Selecció Espanyola de Futbol Femení davant d’Anglaterra per 1 – 0.

Els assistents han vibrat amb el partit de les campiones del món i amb el gol d’Olga Carmona al minut 29 de la primera part. Durant tot el partit s’han escoltat crits de suport a les jugadores del combinat nacional, a més de critiques a l’actuació de l’àrbitra del partit a causa de la tardança en assenyalar el penal fallat per Jennifer Hermoso a la segona part.

Els darrers minuts del partit s’han viscut amb molta tensió, tant pel resultat com per un problema amb la senyal del partit, que ha fet que molts dels assistents hagin obert els telèfons per poder seguir els darrers minuts. Quan ha tornat la senyal, ha tornat l’emoció i els crits d’ànim dels aficionats.

En acabar el partit, les celebracions no s’han fet esperar tant dins com fora de l’Auditori, amb crits de “Campeonas” i de “Yo soy Español”. Unes celebracions que seguiran durant molt de temps, no només a Vinaròs, sinó també a tota Espanya i al món del futbol.

IMG_2260
IMG_2272
IMG_2271
IMG_2270
IMG_2269
IMG_2262
IMG_2275
IMG_2274
IMG_2273
IMG_2261
IMG_2280

Explora más

Vinaros
8:15 am, August 25, 2025
temperature icon 25°C
L: 25° H: 25°
Feels like 26.38 °C nubes
Humidity 90 %
Pressure1016 mb
Wind 6 Km/h