- Jornades del Polp a Caduf i Peix de Llotja, un dels esdeveniments més importants del calendari gastronòmic de la ciutat
L’acte inaugural d’aquesta 15a edició ha tingut Lloc la vesprada de Dijous al Magaztem de la Mar, com és ja costum, la mostra gastronòmica, una oportunitat per tastar les tapes i pinxos que han oferit els bars i restaurants benicarlandos durant el transcurs de les jornades, que s’allargaran fins a l’1 de novembre.
Han asistir el Alcalde la la Ciutat, Corporació Municipal, President i representació de la Cofradía Sant Telm, Reina de les Festes, Caixa Benicarló i Benihort, Associació de la Dona i Dona Llauradora.
La mostra ha tingut lloc al Magatzem de la Mar el Dijous 14 de setembre on s’ han oferit més de 600 racions de pinxos de polp i peix de llotja preparades per a l’ocasió.
El preu de les tapes ha sigut de 3 euros per cada ració ó 5 euros per dos racions, amb la beguda a banda (1,5 euros).
Cal recordar que durant els mesos de setembre i octubre, Benicarló es bolcarà en les Jornades del Polp a Caduf i Peix de Llotja. Amb una participació de 24 bars i restaurants, es podran degustar els productes de la mar benicarlanda de tres maneres diferents: tapes a 6 euros, menú de 4 pinxos a 18 euros i menú degustació a un preu lliure fixat per cada restaurant.