/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Juan Cortés Cabrera guanya el XXIV Certamen de Fotografia Ciutat de Benicarló

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El segon premi ha estat per a Pau Peset Ferrer i el tercer per a Fernando Roldán Vinuesa. Les 30 obres presentades al concurs es poden visitar al Mucbe fins al 5 de novembre.

El jurat del XXIV Certamen de Fotografia Ciutat de Benicarló, que enguany tenia com a lema ‘Festes i tradicions a Benicarló’, ha atorgat el primer premi a la fotografia ‘Fiesta a los pies del campanario’, de Juan Cortés Cabrera.

El segon premi ha estat per a Pau Peset Ferrer, per la fotografia ‘Esperando’, mentre que el tercer premi l’han atorgat a Fernando Roldán Vinuesa per la fotografia titulada ‘Descans’.

Els tres guanyadors van rebre el guardó ahir al Mucbe en l’acte de lliurament presidit per la regidora de Cultura, María Teresa Pellicer, que va agrair la participació i la qualitat de les obres presentades.

El guanyador, Juan Cortés, s’endurà un premi de 500 euros, mentre que el segon i el tercer classificats han aconseguit 250 euros i 100 euros respectivament.

Les 30 obres que s’han presentat al concurs es poden visitar al Mucbe fins al 5 de novembre.

Fotografia "Fiesta a los pies del campanario", de Juan Cortés Cabrera, guardonada amb el primer premi
Fotografia "Esperando", de Pau Peset Ferrer, guardonada amb el segon premi.
Fotografia "Descans", de Fernando Roldán Vinuesa, guardonada amb el tercer premi

Explora más