/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Càlig celebrarà aquest cap de setmana la festa de Santa Cecília

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El tradicional concert, la replegà, missa i dinar de germanor formaran part de les activitats que s’han programat

L’Agrupació Musical Vila de Càlig, amb la col·laboració de l’Ajuntament, ha preparat un cap de setmana especial per celebrar la festivitat de Santa Cecília, patrona dels músics. Els actes començaran dissabte, 25 de novembre, amb el tradicional concert que cada any ofereix la banda al Centre de Cultura, que de ben segur encisarà al públic.

Per al dissabte 26 de novembre continuarà la programació amb la replegà a les 10:30h i posterior missa en honor als músics i Santa Cecília a les 11:30h. Ja per les 14.00h es farà un dinar de germanor que servirà per tancar l’agenda d’activitats.

L’alcaldessa, Ernestina Borràs, ha destacat que la celebració de Santa Cecília és una festivitat molt important per a l’Agrupació Musical Vila de Càlig. Segons afegia “aquesta entitat, com moltes altres, és fonamental per al nostre municipi amb la participació de desenes de veïns i veïnes, que gràcies a la seua dedicació ens aporten la música a les nostres festes i fires”.

Explora más

Vinaros
2:44 am, August 25, 2025
temperature icon 25°C
L: 23° H: 25°
Feels like 26.3 °C nubes
Humidity 87 %
Pressure1015 mb
Wind 10 Km/h