/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El PSPV acusa Carlos Mazón de castigar la província de Castelló en Reis “amb carbó i nul·les inversions “en infraestructures per a 2024

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

 

  • La diputada María José Salvador qualifica els primers pressupostos del PP al capdavant del Consell com “els pitjors de la història” perquè “ens deixen en desavantatge respecte a altres territoris que sí que inverteixen en el seu futur”

La diputada del PSPV-PSOE a les Corts, María José Salvador, ha acusat el president de la Generalitat i líder del PP, Carlos Mazón, “de castigar la província en Reis amb un pressupost per a 2024 “carregat de carbó i escasses inversions en infraestructures”. Salvador ha assenyalat que la Conselleria de Salomé Pradas “gira l’esquena en la seua estrena especialment a Castelló” en destinar una partida “ridícula” de 310.000 euros per a obres noves, la qual cosa equival, segons les seues paraules, “a la construcció d’una simple rotonda”. La representant socialista ha esclatat “davant tal menyspreu” i ha afirmat que “amb les xifres a la mà podem afirmar sense embuts que el PP de Mazón i Marta Barrachina tenen nul interés en el desenvolupament de les nostres comarques”. “Ens deixen en desavantatge respecte a altres territoris que sí que estan invertint en un futur ple de projectes”.

La diputada de la Vall d’Uixó ha denunciat que projectes clau, com el bulevard de la Plana, desapareixen i altres com la conclusió de la ronda oest de Castelló de la Plana reben assignacions mínimes i veuen reduït el projecte a trams xicotets. A més a més, ha criticat que altres projectes anunciats aquest estiu es limiten “a estudis sense perspectives clares per al futur”.

Amb aquestes dades, María José Salvador ha qualificat els pressupostos en matèria d’infraestructures del Consell del PP i els seus socis d’extrema dreta com “els pitjors de la història per a Castelló i la Comunitat Valenciana”. Com a exemple d’aquesta “nova era de retallades”, la parlamentària castellonenca ha retret al president popular que pose en la diana a l’aeroport “amb una tisorada pressupostària que implicarà conseqüències negatives en un futur”. “El Govern de Carlos Mazón ha tallat, literalment, les ales a l’Aeroport amb una tisorada del 70% en els seus comptes i especialment greu són les retallades en les campanyes de posicionament, indispensables per a obrir noves rutes aèries, i en el desenvolupament de la ZAC, que ha de convertir-se en un pol generador d’oportunitats en ple cor de Castelló”. Al seu juí, el PP està posant “en perill” la viabilitat i el desenvolupament econòmic de la província.

María José Salvador també ha lamentat que el PP, amb el suport de Vox, haja rebutjat totes les esmenes presentades pel Partit Socialista per a corregir aquestes retallades i ha assegurat que el PSPV continuarà reivindicant “tot el que la província de Castelló es mereix, que són inversions de futur, i no carbó del dolent”.

Explora más