/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Juan Cortés, Loli Santiago i Dani Tejedor, el 17 de febrer a Alcanar

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El pròxim 17 de febrer, Alcanar acull l’espectacle “amor amor” sota la direcció de Juan Cortes.
  • JA A LA VENDA LES ENTRADES.

L’amor, un sentiment etern, transcendeix el temps i commou els cors de tota la humanitat des dels seus inicis. La música, amb la seva màgia, esdevé el mitjà que ens auxilia a expressar el que experimentem quan tenim la persona estimada a prop nostre o quan la veiem escapar entre els nostres dits. Aquest art sonor té la peculiaritat d’acariciar-nos amb dues cares: la plaent i la dolorosa, com dues cares de la mateixa moneda.

Dins d’aquesta recopilació artística, Juan Cortés ha triat amb cura peces musicals de diverses èpoques, totes elles teixides amb fils de flamenc i amor. Des de les melodies romàntiques d’Armando Manzanero fins a la passió punyent de Niña Pastori, Antonio Orozco, Parrita, Manzanita i altres notables compositors, totes aquestes veus es fusionen en la magistral interpretació de la cantant Loli Santiago.

A aquest viatge musical s’hi afegeixen les pulsacions dels percussionistes Dani Tejedor i Juan Cortés fill, que donaran més profunditat i riquesa a l’experiència sonora. La destresa del piano, a càrrec de Juan Cortés, pinta un paisatge musical únic, ple de matisos i emocions, captivant a tots els oients i deixant una empremta inesborrable.

Aquest concert promet una experiència vibrant, on la fusió de la veu, els ritmes i la melodia crea un tapís d’emocions que captura l’ànima de l’espectador i el transporta a un viatge íntim pel cor mateix de l’amor.

 

Venda de entrades:
https://teatreauditorialcanar.cat/actua/amor-amor/

Explora más

Vinaros
3:09 am, August 25, 2025
temperature icon 25°C
L: 24° H: 25°
Feels like 26.3 °C nubes
Humidity 87 %
Pressure1016 mb
Wind 10 Km/h