FIRA DE NADAL. PRODUCTORS I ARTESANS
Us convidem a la 1a Fira d’Artesania que se celebrarà a la Pobla de Benifassà divendres dia 6 de desembre. Al llarg de tot el carrer Major, des de les 12 h fins a les 20 h podreu trobar més de 20 paradetes diferents amb productes i productors de proximitat, tast de cerveses, artesania i moltes més activitats.
El parc natural de la Tinença de Benifassà participarà en la Fira amb una mostra de productes de la marca Parcs Naturals i farem un taller nadalenc la mar de divertit, no us ho podeu perdre!
- Dia: Divendres 6 de desembre de 2024
- Hora: 12 h. Inici fira de nadal i a les 12:30 farem el taller
- Lloc: Carrer Major de la Pobla de Benifassà
- Inscripció al taller: Es tracta d’una activitat gratuïta, però les places són limitades. Reserva la teua indicant nom, telèfon mòbil, població i nombre de persones (especificant menors d’edat, en el seu cas) en: 964 715 720 / 650 412 497 – parque_tinenbenifassa@gva.es
ITINERARI TORRE EBRI
Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Muntanyes us convidem a gaudir amb nosaltres d’ un itinerari interpretatiu per la Serra d’Irta, en el qual anirem des de l’ermita de Santa Llúcia fins a l’antiga torre de guaita d’Ebrí.
DADES DE L’ACTIVITAT
- DATA: Dissabte 7 de desembre de 202 4
- HORA: 09.30 h a 1 3.00 h
- LLOC: Ermita de Sta. Llúcia (Alcossebre) – enllaç al punt de trobada
- DISTÀNCIA: 6 km (anada i tornada)
- DIFICULTAT: Mitjana – baixa
- INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS: Als telèfons del Parc Natural 964 336 791 / 679 196 398 de 09:00 a 15:00 h.
- OBSERVACIONS: ACTIVITAT GRATUÏTA
- IMPORTANT: Les places són limitades i la inscripció és obligatòria. Recomanem portar roba i calçat adequat, esmorzar i aigua.
VIU L’ART MIL·LENARI
La Tinença ha estat habitada des de fa milers d’anys. Prova d’això són les pintures rupestres de la Cova dels Rossegadors, que pel seu elevat valor són considerades Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Cérvols, senglars, cabres i caçadors representats amb una depurada tècnica i que ens mostren com era l’entorn i la forma de vida dels seus pobladors.
Amb motiu del Dia internacional de la Diversitat Funcional podrem visitar el jaciment d’una manera especial, ja que comptarem amb material dissenyat per a persones amb discapacitat visual que permet accedir a aquest col·lectiu a l’art rupestre, sempre amb les mesures de seguretat pertinents. A més, les persones sense aquesta discapacitat podran experimentar sensacions com les dels invidents i fins i tot millorar la seua percepció de l’entorn.
Les visites es realitzen gràcies al Museu de la Valltorta i l’Ajuntament de La Pobla de Benifassà.
Gaudeix l’art mil·lenari!
- Dia: Dissabte 14 de desembre 2024
- Hora: 12:00 h.
- Lloc d’inici: Font dels Rossegadors (accés a les instal·lacions de l’embassament d’Ulldecona)
- Inscripció: Es tracta d’una activitat gratuïta, però les places són limitades, ja que l’aforament és molt reduït. Reserva la teua indicant nom, telèfon mòbil, població i nombre de persones (especificant xiquets en el seu cas) en: 964 715 720 / 650 412 497 – parque_tinenbenifassa@gva.es
- Observacions: Portar roba i calçat adequats.