- NEXUS, és el somni d’uns joves benicarlandos que podria volar fins a Silicon Valley! Ajudem-los a aconseguir-ho!
A l’@IES Joan Coromines de Benicarló, tres joves amb talent, inquietud i ganes de transformar el món han fet un pas de gegant. L’equip “Nexus”, format per Darío Gallardo Ferrer, Arnau Martínez Esteller i Eric Martínez Sánchez, i guiat pels professors Isaac Soler i David García, ha estat seleccionat entre els 10 millors projectes d’Espanya al prestigiós Premi AudiCrea.
Aquest equip d’emprenedors ha dissenyat i construït un dispositiu capaç de detectar possibles melanomes —una de les formes més agressives de càncer de pell— utilitzant intel·ligència artificial, mitjançant una aplicació mòbil o tauleta i una lent amb llum LED d’alta visibilitat. Es tracta d’una eina mèdica accessible, fàcil d’utilitzar i sostenible, pensada per acostar la detecció precoç a tothom, des de qualsevol lloc.
Aquest dispositiu no només fa la medicina més propera i eficient, sinó que també evita llistes d’espera i desplaçaments innecessaris. Els alumnes confien que, en un futur molt pròxim, aquest sistema no només es puga tenir a casa, sinó que estiga disponible a cada farmàcia del barri, fet que podria suposar una diferència vital per a moltes persones.
Els pròxims dies, “Nexus” competirà a la fase final de Madrid, i si aconsegueixen la victòria, viatjaran a Silicon Valley (Califòrnia), el cor de la innovació mundial. Allà podran aprendre de grans professionals, visitar empreses líders i créixer com a futurs innovadors. Una oportunitat única que pot canviar-los la vida.
I tu pots ajudar-los a fer-ho realitat.
️Per aconseguir aquest somni, necessiten el teu vot. En cas d’empat a la final de Madrid, el projecte amb més vots del públic serà el guanyador. És per això que cada vot compta.
Només has d’entrar al següent enllaç i prémer el botó de vot a NEXUS que apareix sota el vídeo del projecte:
https://www.audicrea.com/voting
* IMPORTANT* Valida el teu vot al correu electrònic!
💪Ajuda’ls a portar el nom de Benicarló al món. Ajuda’ls a demostrar que amb talent, esforç i passió, qualsevol somni és possible.