- La processó ha passat per Sant Cristòfol, Jovellar, Socors, Travessera Safont, carrer Major i Plaça de l’Ajuntament.
La ciutat de Vinarós ha tancat aquesta vesprada els actes de celebració de la patrona del municipi, la Mare de Déu de la Misericòrdia amb la ja tradicional missa i processó.
La celebració ha començat a les 19:00 h, amb la missa a l’església Arxiprestal, oficiada per mossèn Cristóbal Zurita, amb la presència de les dames i cavallers de la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere 2024, membres de la corporació municipal, i els xiquets i xiquetes que fan la comunió.
La processó ha continuat cap al carrer Sant Cristòfol, on s’ha realitzat la tradicional rebuda a la Mare de Déu. A continuació, s’ha realitzat el ball vinarossenc de les Camaraes.
Seguidament, s’han unit a la processó, que ha continuat el seu camí per la Plaça Jovellar, el carrer Socors, la Plaça de La Mera, la Travessera de Safont i el Carrer Major fins retornar a la Plaça de l’Ajuntament.
La processó ha comptat també amb la participació de la Banda Simfònica de la S.M La Alianza, dirigida per Àlex Rodíguez Bellvís.
La imatge de la Misericòrdia ha retornat a la Plaça de l’Ajuntament, on les Camaraes han realitzat una actuació, amb la participació de les dames i membres del públic.
En entrar a l’església, la imatge de la Verge ha rebut rams de flors per part de les dames i cavallers i pels xiquets i xiquetes que han fet la comunió.
A més, també ha rebut un ram de flors per part del consistori municipal, la Muixeranga de Vinaròs i les Camaraes.
En acabar, les dames han volgut immortalitzar el seu darrer acte amb una fotografia grupal, a més de donar-li un petit detall a Toni Guillot, cap de protocol.