/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Èxit de participació en el Campus Jove organitzat per la Regidoria de Joventut d’Alcalà-Alcossebre

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Un total de 68 joves d’Alcalà-Alcossebre participen enguany en el Campus Jove 2025, organitzat per la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, com a alternativa d’oci actiu i formació per a la joventut del municipi.

El campus ha donat inici el 30 de juny i s’allargarà fins al 24 de juliol, amb activitats de dilluns a divendres de 10:30 a 13:30h.

Davant l’alta demanda, el número de participants s’ha vist incrementat respecte a edicions anteriors, consolidant-se com una proposta molt valorada per les famílies del municipi, tant per l’oferta variada com pel suport a la conciliació familiar durant les vacances escolars.

Al llarg del Campus, la joventut participant —d’entre 12 i 18 anys— gaudirà d’activitats aquàtiques com vela i big SUP, tallers formatius de seguretat i d’igualtat, jocs esportius i de taula, tallers creatius de tote bag i xapes, i excursions a llocs emblemàtics com el parc aquàtic Aquarama o el laberint de Peníscola, entre altres propostes lúdiques i educatives. També s’han programat activitats amb unflables i dinàmiques per fomentar la convivència i el treball en equip.

El Casal Jove, ubicat a l’Espai d’Oci d’Alcossebre, continua sent el centre neuràlgic del Campus, i l’Ajuntament manté el servei de transport gratuït per als joves que es desplacen des d’Alcalà.

La regidora de Joventut, Selene Blázquez, destaca “la gran acollida que, any rere any, té el Campus Jove entre la joventut local, convertint-se en un recurs essencial per oferir alternatives d’oci saludables, educatives i integradores durant el període estival”.

Explora más

Vinaros
11:01 pm, August 25, 2025
temperature icon 27°C
L: 26° H: 27°
Feels like 26.54 °C nubes
Humidity 86 %
Pressure1016 mb
Wind 11 Km/h