- L’entrenador de porters renova per a la temporada 2025/2026.
El Vinaròs C.F. ha anunciat, a través de les seves xarxes socials, la renovació de l’entrenador de porters Carlos Aguayo per la temporada 2025/2026.
El club vinarossenc ha explicat en un comunicat que, amb aquesta renovació, s’està “donant continuïtat al treball ben fet“, a més d’explicar que “després d’una temporada en una gran aportació, Carlos afronta aquesta nova etapa amb ganes i compromís per seguir ajudant els nostres porters a créixer i millorar dia a dia“.
“La seva feina serà fonamental per reforçar la nostra porteria“, assegura el comunicat de l’equip vinarossenc, que ha finalitzat l’escrit agraïnt a Carlos Aguayo la seva implicació en aquest projecte.
Aguayo seguirà a l’staff del club vinarossenc una altra temporada. Recordem que va jugar en equips com el Benicarló, la Rapitenca, l’Alcalà de Xivert i el Vinaròs, havent sigut peça fonamental dins de tots aquests equips.
Foto: Vinaròs C.F.