/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Els socialistes de Vinaròs qualifiquen de “desgavell absolut” les obres d’Avinguda Llibertat i Arxiprest Bono

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Albella (PSOE): “És una deixadesa política que no hi hagi una supervisió política de les obres d’Avinguda Llibertat”.

El regidor socialista Marc Albella va comparèixer ahir per la vesprada conjuntament amb Guillem Alsina per obrir el curs polític, argumentant que “hi ha una sèrie de questions que estan condicionant l’inici del curs polític a la nostra ciutat, autoprovocats per l’equip de govern i la seva gestió“.

Albella va posar el focus en les obres de l’Avinguda Llibertat, explicant que “hi ha una sèrie de temes que no s’estan posant en evidència“, recordant que en l’anterior plenari es va fer una modificació pressupostària de 110.000 euros, “pràcticament un 20% del que costa l’obra total de la zona, xifrada en 1.265.000 € aproximadament“.

L’edil socialista també va argumentar que l’equip de govern “utilitza la tècnica de l’estruç, amagant el cap” a l’hora de parlar del fibrociment que es va trobar en les obres, afirmant que el regidor d’Urbanisme, Lluís Adell, “té una deixadesa de funcions total en la seva càrrega com a regidor“.

Sembla ser que quan és una qüestió de fotografies surt el coordinador d’àrees a fer-se la foto, però quan toca donar la cara, és la regidora de Governació i el d’Urbanisme els que han d’eixir“, va comentar el regidor socialista.

 

Albella ha qualificat les obres de l’Avinguda Llibertat com “un desgavell absolut des del principi“, posant èmfasi en l’enclau en el qual se situen el CEIP Mare de Déu de la Misericòrdia i el CEIP Ntra Sra de l’Assumpció, “dos eixos educatius claus de la nostra ciutat i veurem com es gestiona el fluxe de mares, pares, xiquets i professors en aquesta zona, ja que la setmana vinent comença el curs escolar“.

És una deixadesa política que no hi hagi una supervisió de les obres de l’Avinguda Llibertat“, va recalcar l’edil socialista, a més de preguntar-se perquè el regidor d’Urbanisme “no dona la cara i no dona les explicacions sent ell el responsable de la supervisió política dels contractes urbanístics que licita l’Ajuntament de Vinaròs“.

Preguntes sobre les obres d’Arxiprest Bono

Albella va comentar que “al desgavell s’estan unint les obres d’Arxiprest Bono“, fent referència a la paralització de les obres durant l’estiu, on “s’ha acumulat aigua verda, bruta, en estancament, mosquits i molèsties als veïns“.

El regidor va fer referència a la pregunta feta per Juan José Borràs en el torn de precs i preguntes del darrer plenari, per la qual es preguntava “si la paralització de les obres venia per una petició expressa feta per un negoci privat“. Albella va assegurar que “desconeixem si hi ha veïns de primera i veïns de segona a la nostra ciutat“.

L’edil socialista va anunciar que “a dia d’avui ja sabem que s’ha demanat una pròrroga d’ajornament dels terminis per finalitzar les obres d’Arxiprest Bono perquè no les acabaran a temps“. Albella va assegurar que “no sabem si al final l’equip de Govern pretén empalmar aquestes obres amb les del carrer Sant Josep per acabar d’empastrar la mobilitat a la nostra ciutat“.

Incongruències sobre el tancament del setmanari “Vinaròs”

L’edil socialista també va parlar del recent tancament del setmanari “Vinaròs”. Albella considera “incongruent que un Ajuntament que porta entre gastats i pressupostats més d’1.100.000 en Festes no sigui capaç de buscar una alternativa econòmica i tècnica per tal de fer subsistir el setmanari“.

El regidor socialista ha assegurat que “estem disposats de seure’ns amb l’equip de govern per veure quines alternatives poden haver-hi per no deixar morir una publicació que s’ha publicat des de l’any 1957“. Albella va finalitzar la seva intervenció assegurant que “el mateix partit polític que es va carregar en el seu moment la radiotelevisió pública valenciana ha sigut el mateix partit, conjuntament amb els seus socis PVI i VOX, s’han carregat ja El Diariet de Vinaròs“.

Explora más

Vinaros
2:21 pm, September 5, 2025
temperature icon 24°C
L: 22° H: 24°
Feels like 24.2 °C nubes
Humidity 77 %
Pressure1022 mb
Wind 5 Km/h