- Visita del poblat ibèric conjuntament amb l’arqueòleg Arturo Oliver.
L’associació cultural Amics de Vinaròs ha presentat, a través de les seves xarxes socials, la visita guiada “Vinaròs abans de Vinaròs”, una excursió que es troba dins de la programació dels actes del 784 aniversari de la Carta Pobla de la localitat.
En aquesta visita-excursió, que es realitzarà conjuntament amb l’arqueòleg Arturo Oliver, es visitaran alguns dels llocs arqueològics que formen part del ric patrimoni històric de Vinaròs, com per exemple la torre ibèrica del segle III-II Ac del Perengil, el Puig de la Misericòrdia amb diversos moments de l’ocupació i algunes de les restes d’època andalusina al voltant de la serra de l’Ermita.
A més, si vols disfrutar més l’excursió sense perdre’t cap detall, pots portar el teu smartphone amb l’aplicació LifeVoice instal·lada i uns auriculars per poder escoltar-ho millor.
L’excursió, segons informa l’associació cultural, és gratuïta i els assistents es poden apuntar enviant un missatge de WhatsApp al número de l’associació 691559867 o a través del mail amicsdevinaros@hotmail.com
El punt de trobada serà la Plaça de l’Ermita el dissabte 20 de setembre a les 10:30 h.
Fotos: Amics de Vinaròs.