/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Xaranga Bé I a band de Sant Jordi conquista el pòdium del XIX festival de xarangues a Tavernes de la Valldigna

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • També van guanyar el millor solista del solo de trompeta de Nerva (Jaume Eroles).

La jornada de dissabte 13 de setembre es va fer el XIX festival de xarangues a Tavernes de la Valldigna tractava d’un corre-bars, i després sobre l’escenari un pasdoble obligat “Nerva” i un arreglo de concurs.

Entre les 7 xarangues participants la Xaranga Bé I a band del municipi de Sant Jordi (Castelló) van quedar en primer lloc del arreglo del concurs, i vam guanyar també el millor solista del solo de trompeta de Nerva (Jaume Eroles).

Els components de la Xaranga estan molt contents i en els pròxims dies al seu Instagram i canal de YouTube podeu veure un vídeo del concurs. Seguiu-los.

FOTOS XARANGA BÉ I A BAND

Explora más