/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Caps de setmana de trens tallats entre Castelló i Vinaròs

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Aquesta incidència es deu a les obres de millora de la infraestructura d’Adif per l’adaptació de l’amplària UIC en la línia L’Aldea-Amposta-Vinaròs-Castelló de la Plana.

El servei de mitjà distància entre Castelló i Vinaròs es veurà afectat, de nou, durant diversos caps de setmana com a conseqüència de les obres de millora de la infraestructura que està duent a terme Adif per l’adaptació a l’amplària UIC en la línia L’Aldea-Amposta-Vinaròs-Castelló de la Plana.

Les dates en les que s’interromprà el servei seran les següents:

  • Dissabte 20/09 fins les 12:00 del migdia del diumenge 21/09.
  • Dissabte 04/10 fins les 12:00 del migdia del diumenge 05/10.
  • Dissabte 25/10 fins les 12:00 del migdia del diumenge 26/10.
  • Dissabte 08/11 fins les 12:00 del migdia del diumenge 09/11.

Aquests trens comptaran amb un servei alternatiu entre Castelló i la capital del Baix Maestrat. A més, el tren de mitja distància entre València i Tortosa realitzarà el seu trajecte de bus entre Castelló de la Plana i Tortosa.

El servei d’autobusos que es posarà a disposició dels viatgers consta de 48 autobusos amb una oferta total de 2.400 places.

Explora más