/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Generalitat emet un avís especial per la Dana Alice

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Es manté l’alerta taronja i es demana molta atenció als acumulats de precipitacions molt importants.

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha emés, a través de les seves xarxes socials, un avís especial per la DANA Alice, davant de la continuitat i persistència de pluges fortes i tormentes des d’avui i fins el dilluns.

En el comunicat, es fa referència als següents punts:

• Es manté l’alerta taronja en bona part de la Comunitat Valenciana.
• Es demana molta atenció als acumulats de precipitacions molt importants i a les situacions locals de pluges d’intensitat torrencial, que redueixen la capacitat d’evacuació de les aigües.
• S’insta a municipis i organismes a que mantinguin l’atenció i seguiment de tots els avisos que es puguin emetre.

A més, el conseller d’Emergències e Interior, Juan Carlos Valderrama, ha presidit aquest matí una nova reunió amb els organismes i agències amb competències en emergències i seguretat, amb l’objectiu de realitzar un seguiment dels efectes de la DANA Alice.

Valderrama ha instat als municipis a, si és necessari, “tallin barrancs i llits de rius, encara que estiguin secs”, i també ha recordat que “continuin traslladant a la ciutadania la conveniència de no utilitzar els seus vehicles, ni realitzar desplaçaments per carretera si no és un cas d’extrema necessitat”.

El titular d’Emergències e Interior ha informat que, des de que ha començat l’episodi de pluges, s’han gestionat des del telèfon d’emergències 112 un total de 382 incidents: 222 a la província d’Alacant, 160 a València i 10 a Castelló.

Fotos: Generalitat Valenciana

Explora más