/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Els alevins del Club Ajedrez Benicarló també comencen a destacar en el Social benicarlando d’escacs

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Els sub-12 Arnau Monroig, Darian Badea i Enoc Giner, els sub-10 Abril Tipán i Darío Bretó i el sub-8 Oliver López es colen en la primera meitat de la classificació del campionat Social del Club Ajedrez Benicarló, en sumar 2 punts en les 3 primeres jornades.

Precisament la tercera ronda portava alguns resultats destacables, com ara les taules entre Dani Domínguez i Vicent Villarroya o entre els germans Hugo i Leo Bueso, o les victòries de Joan Andrés davant de Manuel André, Paco Fajardo amb Aya Ur Rehman o Carlos Flos amb sa filla Elsa.

I els més joves també van fer xalar amb unes apassionades partides, com la protagonitzada per Kiara Labernia i Darío Bretó, on la primera pareixia imposar-se en la posició abans que Darío aconseguira la remuntada i el punt. O Oliver López, qui amb 7 anys va aguantar amb maduresa durant més de dues hores una posició superior davant del veterà Roberto Tipán.

La ronda 4 arribarà diumenge 9, després del pont, i enfrontarà al primer tauler Agustín Llorach amb Enoc Altabás, els dos únics jugadors que actualment acumulen els 3 punts possibles. Altres de les conteses les protagonitzaran Vicent Gauxach amb Domínguez, Pedro García amb López, Roc Crespo amb Fajardo, o el duel entre els sub-8 Leo Bueso i Carlos Pons.

Quant al Campionat Individual Provincial, la casualitat va provocar que es repetira l’enfrontament entre Oliver i Roberto, imposant-se en esta ocasió el veterà. Altabás va guanyar la seua partida mentre que Abril no ho va aconseguir. Arribat a l’equador de la competició, Enoc i Roberto sumen 2 punts dels 4 possibles, mentre que Abril i Oliver en compilen un cadascun.

6 - André - Joan
4 - Abril
3 - Villarroya - Dani
2 - Oliver - Roberto
1 - Darío - Kiara
11 - Pedro, Enoc i Ferrer
9 - Gauxach - Agustín
7 - Fajardo - Aya

Explora más