/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Obres i Serveis realitza feines de manteniment i conservació de les pèrgoles del Passeig Marítim

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’Ajuntament de Vinaròs informa que els operaris de la Brigada de Municipal realitzaran feines de manteniment i conservació de les dos pèrgoles situades al passeig marítim de Vinaròs, en les zones del passeig de Colom i Blasco Ibáñez, situades al costat de l?antic col·legi Sant Sebastià.

Les feines, segons indica el consistori local, consistiran en “la neteja de la superfície metàl·lica amb l’aplicació d’arena i aigua a pressió per, seguidament, aplicar una nova capa de pintura ressistent al salnitre de la mar

El regidor d’Obres i Serveis, Josué Brito, ha comentat que “a principis de l’estiu es va fer una primera intervenció amb la neteja de la brutícia acumulada durant anys, degut a la falta de manteniment, i ara es farà una intervenció més profunda que inclourà el repintat de l’estructura, fet que ajudarà revitalitzar la seua imatge“, a més d’assegurar que “les pèrgoles del Passeig Marítim formen part de la imatge turística del municipi i un espai que al llarg de l’any acull moltes activitats, per tant és important garantir la seua neteja i bon estat de conservació per a veïns i visitants“.

Fotos: Ajuntament de Vinaròs

Explora más