- La mostra estarà exposada fins al proper 30 de novembre a l’Auditori Municipal Wenceslao Ayguals d’Izco.
L’Auditori Municipal Wenceslao Ayguals d’Izco va ser l’enclau on ahir per la vesprada es va presentar l’exposició “Ull Viu”, una mostra fotogràfica on la visió d’els alumnes del Curs Avançat de Fotografia de la CMFPA és el punt focal principal.
La mostra, que es trobarà exposada fins al 30 de novembre a l’Auditori, “és un viatge per camins que es creen i se separen, on cada punt de vista enriqueix el següent. És una invitació a mirar poc a poc, a sentir amb els ulls i a descobrir que, en la pluralitat de divuit mirades, s’hi amaga la bellesa infinita de la diversitat“.

La regidora de Cultura, Turisme i Educació, Mercedes García, va explicar que “per a nosaltres és un honor que d’un grup avançat de fotografia mostre tant d’interés i les activitats que celebren cada dia són d’una gran qualitat”.

Per la seva banda, l’alcaldessa de la localitat, Maria Dolores Miralles, va expressar que “aquesta exposició és magnífica“, a més d’asseverar que “esperem que continueu amb aquest magnífic treball i que aquesta sigui la primera de moltes”.

Finalment, el fotògraf i professor del curs, Xavier Marmaña, va argumentar que “aquesta mostra ve per una proposició d’una alumna del curs, jo sols he fet de coordinador“, explicant que “els vaig demanar que, dins d’un tema lliure, fessin una foto que tingués poesia, que expliqués alguna cosa“.

Els autors de les fotografies són:
- Sylvia Azancot Elorz.
- Mercedes Baila Blanchadell.
- Juan Bordes Arnau.
- Vicente Camacho Sánchez.
- Manuel Camino Calvo.
- M. Jesús Carrasco Abad.
- Angel Fernández Federico.
- Carmen Ferrà Miralles.
- Adrian Gil Raga.
- Félix González Reverter.
- Manuel Labrador Recio.
- Januario V. Martín-Villalba Toribio.
- Concepción Roca Roig.
- Francisco Rodríguez Martín.
- Yolanda Ruiz Hidalgo.
- Fco. Javier Torres Camós.
- Baldomero Vázquez Panera.
- Virgili Verge Marcos.




































