- El partit es disputarà demà dissabte, a les 17:00 h, a l’Estadi de la Ciutat Esportiva.
El Vinaròs C.F. s’enfrontarà contra l’U.D. Atzeneta de Castelló en el partit corresponent a la novena jornada de la Primera FFCV. El partit es disputarà demà dissabte, a les 17:00 h, a l’Estadi de la Ciutat Esportiva.
Els pupils de Juanjo Serrano arriben a aquest partit després de l’eliminació de “La Nostra Copa” a la tanda de penals contra el C.D. Benicarló i amb ganes de trencar la mala ratxa de resultats en Lliga. Els atzenetins, per la seva banda, venen de superar a l’U.D. Betxí per 2-1 en la darrera jornada.
Els dos equips es troben en la part baixa de la classificació amb 9 punts, l’UD. Atzeneta en onzena posició i el Vinaròs C.F. en la tretzena.
El partit, com hem comentat, es disputarà demà dissabte, a les 17:00 h, a l’Estadi Municipal de la Ciutat Esportiva.
Foto: Vinaròs C.F.






















