/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Les obres d’ampliació del Col·legi d’Educació Infantil i Primària La Mola d’Alcalà de Xivert – Alcossebre avancen dins del Pla Edificant

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Alcalà de Xivert – Alcossebre aposta per una educació de qualitat amb més espai i serveis.

Les obres d’ampliació del Col·legi d’Educació Infantil i Primària (CEIP) La Mola, situat a Alcalà de Xivert – Alcossebre, incloses en el Pla Edificant de la Generalitat Valenciana, continuen avançant segons els terminis previstos i encaren una nova fase clau de construcció.

Segons han informat els responsables del projecte, ja s’ha finalitzat la fase d’estructura i tancaments del nou edifici, i en les pròximes setmanes està prevista la instal·lació de les finestres. Al mateix temps, s’està ultimant la distribució del tabicatge interior, així com els treballs d’aïllament tèrmic i la instal·lació de sanitaris, sistemes de ventilació, aire condicionat i aerotèrmia per a la producció d’aigua calenta sanitària.

L’alcalde, Francisco Juan, i el regidor d’Urbanisme, Javi Garcia Pitarch, han visitat recentment les obres per comprovar l’estat d’execució. Tots dos han subratllat que els treballs “segueixen els terminis establerts” i que l’objectiu és que la nova ampliació estiga totalment operativa per al pròxim curs escolar.

Aquesta actuació suposarà una millora significativa de les instal·lacions educatives del municipi, ampliant els espais i les prestacions per a l’alumnat del CEIP La Mola i reforçant la qualitat de l’ensenyament a Alcalà de Xivert – Alcossebre.

 

A
C
D
E
F
G
I
J

Explora más