/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Sant Jordi obre les inscripcions per a l’Escola de Nadal 2025

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’Ajuntament de Sant Jordi ha anunciat la posada en marxa de l’Escola de Nadal 2025, una iniciativa pensada per facilitar la conciliació familiar durant les vacances escolars i oferir als més menuts uns dies plens d’activitats lúdiques i educatives.

L’Escola de Nadal se celebrarà al CEIP Lluís Tena els dies 23, 24, 26, 29, 30 i 31 de desembre, així com el 2 i el 5 de gener.
L’horari d’activitats serà de 9.00 a 13.30 h, amb possibilitat d’entrada a les 8.30 h o a les 9.00 h.

El servei està destinat a xiquets i xiquetes de 3 a 12 anys, i té un cost de 10 euros per participant.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar escanejant el codi QR del cartell informatiu o a través de l’enllaç habilitat per l’Ajuntament. Des del consistori animen les famílies a reservar plaça com més prompte millor.

Amb aquesta proposta, Sant Jordi reforça el seu compromís amb les famílies i amb l’oferta d’activitats educatives de qualitat durant els períodes no lectius.

Explora más