Finalitzada la fase de formació, les tres persones que formen part de la brigada EMERGE de Santa Magdalena, han començat els treballs de prevenció d’emergències en l’àmbit forestal, gràcies a la subvenció del LABORA per a la contractació de persones desocupades per a la realització d’accions previstes en el pla local d’emergències.
Cal recordar, que a través d’esta subvenció s’han contractat dos persones que fan tasques de peó forestal i una tercera és la que realitza les funcions de capatàs forestal, per un període de 6 mesos i a jornada completa.
“Dins d’este període les persones contractades, a través de la brigada EMERGE, faran tasques que ja estan establides en el nostre Pla d’Emergències Forestal i que tracten de minimitzar qualsevol tipus de risc que es puga produir en l’àmbit forestal”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.


























