- La convocatòria s’ha publicat en el DOGV i és a través d’un concurs de mèrits.
- L’objectiu és impulsar la incorporació urgent, estable i permanent a aquelles places vacants en els Departaments de Salut declarats de difícil cobertura, com Vinaròs, Requena, Elda, Orihuela, Torrevieja, Dénia, l’Hospital d’Ontinyent i el seu centre d’especialitats i la zona bàsica de salut d’Ademús.
La Conselleria de Sanitat ha anunciat, a través d’un comunicat i de la publicació en el DOGV, la convocatòria del procés selectiu per concurs per cobrir 902 places de personal estatutari amb títol d’especialista en Ciències de la Salut i declarades de difícil cobertura en el Sistema Valencià de Salut, de les quals 94 són per al Departament de Salut de Vinaròs.
Segons indica la Conselleria en el comunicat, l’objectiu és impulsar la incorporació urgent, estable i permanent a aquelles places vacants en els Departaments de Salut declarats de difícil cobertura, com són Vinaròs, Requena, Elda, Orihuela, Torrevieja, Dénia, l’Hospital d’Ontinyent i el seu centre d’especialitats i la zona bàsica de salut d’Ademús.
Els professionals interessats en optar a la plaça disposen de 15 dies hàbils a contar des del dia següent a la publicació al DOGV per presentar la sol·licitut, presentant una per cadascuna de les especialitats/categories en les que vulguin participar, formalitzant el corresponent tràmit telemàtic. El sistema d’elecció serà de concurs de mèrits.
Del total de places convocades, el 7% es reserva per persones amb discapacitat de grau igual o superior al 33%, i la resta a torn lliure.
Si vols consultar les bases i els criteris, clica en el següent link per arribar a la publicació en el DOGV
Foto: Generalitat Valenciana.




















