- Aquesta setmana s’ha dut a terme formació en el personal de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre
L’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre ha impartit aquesta setmana un nou curs de “Reanimació cardiopulmonar bàsica i ús de desfibril·lador extern (DEA)”, adreçat al personal municipal i a les persones que desenvolupen la seua activitat laboral en edificis municipals i instal·lacions esportives.

L’objectiu de la formació és dotar els participants dels coneixements i habilitats necessàries per actuar de manera adequada davant una situació sanitària d’emergència i fer ús correcte dels desfibril·ladors disponibles.
Aquesta acció formativa s’emmarca en les iniciatives impulsades per la Regidoria de Sanitat dins del compromís de l’Ajuntament per consolidar-se com a Municipi Cardioprotegit i garantir una resposta ràpida i eficaç en casos d’emergència cardiovascular.






















