Del 5 al 8 de desembre, la plaça de Sant Bartomeu de Benicarló s’omplirà de llum, paradetes i activitats familiars, oferint un ampli ventall de propostes per gaudir de l’esperit nadalenc en família.
L’encesa oficial tindrà lloc el 5 de desembre, amb un espectacle de llum, música i il·lusió que inclourà un estel de vuit puntes, un espectacular màpping i actuacions musicals en directe, donant la benvinguda a les dates més especials de l’any.
Durant el 6 i 7 de desembre, els més menuts podran visitar la Casa del Pare Noel, on es podran apropar i gaudir d’activitats pensades especialment per a ells.
L’Ajuntament convida a tota la ciutadania a passejar, comprar, participar i viure el Nadal al carrer, compartint moments especials en un ambient màgic i familiar.
FOTO ARCHIU NADAL 2024





















