L’Ajuntament de Càlig ha organitzat per a este cap de setmana una nova edició de la Fira de Nadal i el Betlem Vivent, una cita ja tradicional que omplirà la Plaça Diputació d’activitats, música, tallers i ambient festiu per a totes les edats. La programació tindrà lloc els dies 13 i 14 de desembre, en horari d’11.00 a 14.00 h i de 17.00 a 20.00 h.
L’esdeveniment combinarà propostes culturals, lúdiques i solidàries, i oferirà al públic l’oportunitat de gaudir d’un cap de setmana completament dedicat a l’esperit nadalenc.
📌 PROGRAMACIÓ
DISSABTE 13 DE DESEMBRE
-
11.00 h – Obertura de la fira
-
11.30 h – Inauguració institucional
-
12.00 h – Taller de manualitats i pintacares
-
17.00 h – Audicions de l’ESMUCA i l’ESUMO
-
18.00 h – Representació del Betlem Vivent
-
18.30 h – Tardeo nadalenc amb l’Agrupació Musical Vila de Càlig
DIUMENGE 14 DE DESEMBRE
-
11.00 h – Masterclass solidària amb l’Associació Esportiva Mou-te
-
12.00 h – Audicions de l’ESMUCA i l’ESUMO
-
13.00 h – Vermut nadalenc amb el Duo Festa
👉 Es convida tota la ciutadania a portar el seu jersei nadalenc. -
17.30 h – Taller de manualitats i pintacares
-
18.00 h – Representació del Betlem Vivent
-
20.00 h – Sorteig especial de clausura
✨ Experiència nadalenca immersiva
Durant tota la fira, els visitants podran gaudir d’una activitat especial: una experiència immersiva en què podran posar-se en la pell del Pare Noel i repartir regals des del seu trineu.
L’Ajuntament de Càlig anima tots els veïns i veïnes, així com els visitants de la comarca, a participar en esta fira que consolida el municipi com un referent en la celebració del Nadal i en la dinamització cultural local.




























