/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La ciutat d’Alcossebre, sortida de la sisena etapa de la Vuelta a España 2026

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Aquest serà l’inici d’un periple de quatre etapes a la Comunitat Valenciana.

Aquesta vesprada s’ha presentat a la ciutat de Mónaco el recorregut d’una nova edició de la Vuelta Ciclista a España, amb inici a la capital del Principat i amb final a la ciutat de Granada.

En aquesta edició, quatre etapes transcorreran per la Comunitat Valenciana, amb una d’elles, la sisena, el 27 d’agost, amb inici a la localitat d’Alcossebre i final a Castelló.

Aquesta etapa comptarà amb un port molt especial: el port de Bartolo de primera categoria, que comptarà amb un tram de terra en els metres finals, que causarà grans diferències entre els corredors.

Per altra banda, la setena etapa, el dia 28, iniciarà a la localitat de Vall d’Alba i finalitzarà a Aramón Valdelinares, mentre que el dia 29 arrancarà a Puçol per finalitzar a Xeraco.

El periple de la Vuelta per la Comunitat Valenciana acabarà el dia 30, amb una gran etapa de muntanya entre la Vila Joiosa i l’Alt d’Aitana.

Fotos: Vuelta Ciclista A España.

a3a8c197-9114-429b-9c9b-0ad2f2cb84a5
5842ddf5-3481-439c-a791-f02f7206cb02
9ab743f9-7e4b-41eb-a218-83e44f08cf3a

Explora más