/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

L’Ajuntament asfaltarà l’Avinguda Montsià Mar d’Alcanar Platja amb el suport de la Diputació de Tarragona

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Dintre de les mesures previstes per fer front a les conseqüències dels últims aiguats, l’Ajuntament d’Alcanar asfaltarà l’Avinguda Montsià Mar d’Alcanar Platja.

L’acció es portarà a terme amb l’ajuda d’una subvenció de la Diputació de Tarragona que té per objectiu restablir els béns i serveis dels ens locals afectats per fenòmens meteorològics i altres situacions excepcionals. Amb aquest suport, el consistori també ha realitzat ja actuacions de neteja de desguassos i nivellament.

Concretament, per tal d’afrontar les actuacions, l’Ajuntament d’Alcanar compta amb les següents subvencions:

Exercici 2025:

  • Actuació: actuacions de neteja de desguassos i nivellament
    Import de la subvenció: 2.140,25 euros
  • Actuació: Arranjament Av. Montsià Mar, d’Alcanar Platja
    Import de la subvenció: 47.894,30 euros

Exercici 2026

  • Actuació: Arranjament Av. Montsià Mar, d’Alcanar Platja
    Import de la subvenció: 47.894,30 euros
  • Actuació: actuacions de neteja de desguassos i nivellament
    Import de la subvenció: 2.140,25 euros

Les actuacions se sumen a altres accions ja realitzades per l’Ajuntament amb el suport de la Diputació per tal de restablir els danys produïts als espais afectats pels darrers aiguats al municipi, com la recuperació i readaptació del barranc del Llop i del barranc de Codonyol o la substitució del quadre d’enllumenat públic situat al Carrer Joan Miró de les Cases d’Alcanar.

Explora más