- Tercer anunci per la jornada de la Gala de les Reines, després de les actuacions de Bellini i Cumbiáfrica.
El Carnaval de Vinaròs ha anunciat, a través de les seves xarxes socials, d’una nova incorporació per a la Gala de les Reines del Carnaval, en aquesta ocasió per a la post-gala.
Es tracta de Dennis Uko, líder d’artistes emergents amb ritmes llatins d’Eivissa que, segons indica el Carnaval en el seu comunicat, “arribarà per fer vibrar l’envelat amb una sessió que ens portarà des del Mediterrani fins a Indonèsia”.
Aquesta és el tercer anunci per un dels dies més importants de la programació de la festa vinarossenca, després de les actuacions de Bellini i Cumbiáfrica per la Gala de les Reines.
Foto: Carnaval de Vinaròs.



















