/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Leopoldo esquia a Bohí Taüll

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La setmana del 12 al 16 de gener, 66 alumnes de 1r a 3r d’ESO, acompanyats per 5 dels seus docents, van estar esquiant a l’estació d’esquí de Bohí Taüll, situada al Pirineu Català.

Excepte l’últim dia que va nevar, la resta han estat jornades amb bona climatologia gràcies al sol que ha acompanyat a les esquiadores i esquiadors, fent més agradable la pràctica d’aquest esport.

L’alumnat ha gaudit de quatre hores diàries d’esquí amb monitor, per la qual cosa tothom ha augmentat el seu nivell d’esquí o snow. Per les vesprades i nits l’animació del resort va proposa activitats divertides, com ara kahoots, una cursa d’orientació o karaoke.

Per últim, cal destacar que l’alumnat de l’IES Leopoldo Querol va assolir els objectius que el Departament d’Educació Física s’havia plantejat per a l’activitat. Els participants han conegut i practicat nous esports en el medi natural. Altrament, han aprés a conviure amb alumnat d’altres cursos i centres i han aconseguit amb èxit millorar l’autonomia personal.

Explora más