/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El Ministeri d’Educació premia l’alumne Adrià Ayza del Río, de l’IES Joan Coromines, al Concurs Nacional «Una Constitució per a tots 2025»

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports ha atorgat un premi a Adrià Ayza del Río, alumne de l’IES Joan Coromines del Cicle Formatiu de Grau Superior en Assistència a la Direcció, pel seu projecte presentat al Concurs Nacional «Una Constitució per a tots 2025», en la Modalitat E (Ensenyaments de Règim Especial i Cicles Formatius de Grau Superior), en la categoria de desenvolupament amb el llenguatge de programació Scratch.

El certamen reconeix l’alumnat de centres docents no universitaris que reflexiona sobre el valor, la importància i el paper de la Constitució Espanyola en la vida quotidiana, promovent activament aquests principis fonamentals de la nostra Carta Magna.

El guardonat rebrà un diploma acreditatiu, junt amb un premi en espècie de fins a 1.500 euros, a més de viure l’experiència d’anar a recollir el premi, on podrà posar en pràctica i veure de primera mà l’organització d’un esdeveniment d’aquesta magnitud i alguns aspectes de protocol treballats al seu cicle.

La direcció i el professorat de l’IES Joan Coromines volem felicitar Adrià per aquest merescut reconeixement nacional. El seu projecte amb Scratch demostra un excel·lent nivell acadèmic i una creativa integració dels valors constitucionals transmesos a l’aula.

Explora más