- La Farmàcia Cid, exemple de negoci familiar de tres generacions.
La gerent de la Farmàcia Cid, Clara Cid, ha sigut la protagonista del BloWORK corresponent al mes de febrer de 2026, en una sessió centrada en l’emprenedoria, la continuïtat empresarial i la innovació en el sector farmacèutic.
Durant la trobada, celebrada al Cafe Brasil de Benicarló la jornada de dimecres 25 de febrer, Clara Cid va explicar què suposa sostenir un negoci familiar amb tres generacions d’història, destacant els valors de proximitat, confiança i adaptació constant als canvis del sector.

A més, va posar en relleu els avantatges que la tecnologia ha aportat a les farmàcies a nivell nacional, des de la digitalització de processos fins a la millora en la gestió de l’estoc, l’atenció personalitzada i la coordinació amb el sistema sanitari.
La sessió va estar conduïda per Samuel Hus, un dels promotors del BloWORK, en format entrevista dinàmica, que va permetre aprofundir en els reptes i oportunitats del sector.



























