/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El pilot vinarossenc Javier Castejón inicia una nova temporada al Campionat d’Espanya d’Enduro

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El pilot vinarossenc Javier Castejón “Power” afronta aquest pròxim cap de setmana l’inici d’una nova temporada del Campeonato de España de Enduro, en la qual tornarà a competir amb la motivació afegida de defensar el subcampionat aconseguit la passada campanya.

El campionat començarà amb una prova de dos dies a la província de Huelva, concretament a Valverde del Camino, organitzada pel Moto Club Valverdeño, i que ja compta amb més de 120 pilots inscrits.

Castejón té previst disputar les sis proves del Nacional i, a més, tornarà a participar en la prova reina de l’enduro mundial, els International Six Days Enduro, que enguany se celebraran a Portugal.

El pilot espera un bon inici de temporada i ha volgut agrair el suport de les entitats que fan possible la seua participació, especialment al Moto Club Vinaròs, a Adell Motos i a Caixa Vinaròs, el suport dels quals és fonamental per afrontar aquest exigent calendari esportiu.

Explora más