- La falla infantil del Nou Barri tanca la cremà en ser la guanyadora del primer premi
La falla infantil del Nou Barri ha sigut l’última a cremar en les Falles de Benicarló 2026 a Benicarló, després d’haver aconseguit el primer premi de les falles infantils.
Després de la processó del Santíssim Crist de la Mar, es va donar inici a la cremà infantil. A les 22.00 hores es van cremar tots els monuments, excepte el del Nou Barri, que, com és tradició per al monument guanyador, va retardar la seua cremà fins a les 22.30 hores.

L’acte va comptar amb la presència de les Falleres Majors de Benicarló 2026, Noa i Yune, junt amb les seues corts d’honor, així com dels càrrecs de la falla Nou Barri, la comissió i nombrosos simpatitzants.
Amb aquest emotiu moment, la falla infantil guanyadora va posar el punt final a la cremà dels monuments infantils de les Falles de Benicarló 2026.













































