/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Passió de Torreblanca entra en la seua fase final d’assajos i comença el muntatge

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La Passió de Torreblanca afronta ja la recta final de la seua preparació amb la mirada posada en el pròxim Dijous Sant. Després de dos mesos intensos d’assajos a l’Auditori Metropol, l’equip artístic i tècnic ha començat a traslladar les representacions als espais reals on transcorrerà l’acció.

En estos últims dies, els assajos s’estan duent a terme en diferents ubicacions del municipi, destacant el Calvari, on el passat dissabte va tindre lloc el primer de molts assajos previstos en este emblemàtic enclavament. Este pas suposa un avanç significatiu en la posada en escena, permetent ajustar detalls clau en un entorn més pròxim al que viurà el públic durant la representació.

Paral·lelament, ja ha començat el muntatge de part de l’ambientació que donarà vida a l’obra. Entre els primers elements instal·lats es troben els arbres ornamentals que cobreixen les fanals del carrer Sant Cristòfol, contribuint a crear l’atmosfera característica d’este esdeveniment tan esperat.

Així mateix, demà dilluns s’iniciarà el muntatge dels cinc escenaris que conformen l’eix central de la representació a la Plaça Major, espais que seran fonamentals per al desenvolupament de les diferents escenes d’esta tradicional obra teatral.

Amb estos avanços, la Passió de Torreblanca entra en la seua fase decisiva, ultimant tots els detalls per a oferir, un any més, una experiència única que combina tradició, cultura i emoció.

Explora más

[location-weather id="200265"]