/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

José Julián Balaguer finalitza cinqué al Campionat d’Espanya de gravel a Alcaraz

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El ciclista de Benicarló va competir amb la selecció valenciana en una prova exigent de 95 quilòmetres.

 El passat dissabte 25 d’abril es va celebrar el Campionat d’Espanya de gravel a la localitat d’Alcaraz, amb la participació del ciclista benicarlando José Julián Balaguer, integrant de la selecció valenciana.

La prova, amb un recorregut de 95 quilòmetres per camins rurals, pistes i sendes, va exigir el màxim als participants. Balaguer va completar-la amb un temps de 3 hores i 16 minuts, a una mitjana de 27,6 km/h.

Des de l’inici, el corredor es va situar en el grup capdavanter, formant part d’un trio destacat en els primers quilòmetres. No obstant això, el ritme i el perfil del recorregut van anar fragmentant el grup, i Balaguer es va moure entre la tercera i la cinquena posició durant bona part de la cursa.

A falta de cinc quilòmetres per a meta, rodava amb el que finalment seria tercer classificat, però uns problemes físics en forma de rampes li van impedir seguir el ritme, fet que el va relegar a la cinquena posició final després d’un exigent tram final en pujada.

👏🚴‍♂️ Una actuació destacada que confirma el bon moment del ciclista del C.C. Deportes Balaguer de Benicarló.

Explora más

[location-weather id="200265"]