/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Santa Magdalena acull el III Festival de Tubes i Bombardins A un Tono

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Ja està tot llest a Santa Magdalena perquè els dies 9 i 10 de maig, l’Edifici Social i Auditori de la localitat acollisquen una nova edició del Festival de Tubes i Bombardins, ‘A un Tono’, que arriba ja a la seua tercera edició.

El Festival té un enfocament participatiu i educatiu. La majoria d’activitats es desenvoluparan en grups organitzats per instrument i nivell. L’objectiu principal, per part de l’organització, és reunir el major número possible de tubistes i bombardinistes de tota la geografia espanyola.

En l’edició d’enguany participen un total de 8 professors, que oferiran un concert a l’Auditori Municipal, el dissabte 9 de maig a les 19h, mentre que el diumenge a les 18h serà el torn de la banda del festival. Les entrades per als dos concerts són totalment gratuïtes i obertes per a tot el públic.

Explora más

[location-weather id="200265"]