/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Mar Lleixà lamenta “l’assetjament personal” per part del primer grup de l’oposició

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’alcaldessa pronuncia una declaració durant el ple de l’Ajuntament, en considerar que Junts per Tortosa “ha decidit traspassar una línia roja”.

L’alcaldessa de Tortosa, Mar Lleixà, ha lamentat “l’assetjament personal” a la que ha afirma que ha estat sotmesa per part del primer grup de l’oposició. Lleixà ha pronunciat una declaració durant el ple de l’Ajuntament d’este dilluns, en considerar que Junts per Tortosa “ha decidit traspassar una línia roja” que no pot obviar. L’alcaldessa ha lamentat que el primer grup de l’oposició haja enregistrat i difós imatges i declaracions davant de la tanca de casa seua, un fet que qualifica com a “assenyalament” i “escarni“, ja que s’ha envaït la seua esfera privada i la de la seua família.

No toleraré esta intromissió i si fa falta la denunciaré. La meua família ha estat sempre la meua prioritat i ho continuarà sent. Són les persones que més estimo, les he protegit i continuaré fent-ho“, ha reblat l’alcaldessa. “Vaig dir que no entraria a respondre cada vídeo, roda de premsa o nota de premsa repetitiva sobre un mateix tema; ara bé, tampoc permetré faltes de respecte ni mentides i que es traspassin línies roges“, ha advertit, tot demanant una rectificació al primer partit de l’oposició. “Mentrestant, jo com a alcaldessa i tot el nostre equip, continuarem cuidant i treballant per Tortosa“, ha assegurat.

L’alcaldessa ha afirmat que les acusacions del principal grup de l’oposició sobre l’asfaltatge d’un camí a la zona del Célio són “totalment falses, mancades de fonament i manipulades intencionadament“. Segons Lleixà, afirmar que s’ha actuat al camí per interessos particulars “és una mentida i una falta de respecte cap a l’alcaldia i una falta de respecte profunda cap al treball dels tècnics municipals, indigna d’algú que ha ostentat l’alcaldia de la ciutat”. “Una cosa és la crítica política, que si és constructiva sempre serà benvinguda, i l’altra són les insinuacions inacceptables, fins i tot la mala fe, i la constant manipulació i mentida, per intentar tacar l’honorabilitat d’esta alcaldia, i això no es pot tolerar“, ha rebutjat Lleixà.

Durant la seua declaració, l’alcaldessa ha exposat que l’obra respon a la planificació de manteniment de la xarxa de camins de Tortosa, i que en realitat era una actuació pendent de fer des de fa anys, que respon “exclusivament a criteris tècnics i de seguretat”. “Així és com es treballa a l’Ajuntament, almenys durant este mandat“, ha remarcat Lleixà, que ha detallat que l’actuació es va incloure en un paquet de 34.995 euros per a la millora de quatre camins diferents: Codines de Coleto als Reguers, la costa del Célio, el camí de Sant Jordi, i el camí de la Travessera. En concret, este últim tram va suposar un cost de 4.400 euros.

En este sentit, Lleixà ha assenyalat que els tècnics van decidir actuar en els trams més afectats, i que un d’ells coincideix amb l’inici del camí, “per on passa tothom“, que és on viu l’alcaldessa i més veïns, a banda de realitzar més actuacions d’urgència tapant forats en altres punts i fent altres reparacions. L’alcaldessa ha afirmat que queda pendent de realitzar la reparació de la resta del camí, segons la disponibilitat pressupostària, un aspecte del que ja es va informar al veïnat del Célio.

Esta obra es va executar fa més de cinc mesos, al novembre del 2025“, ha recordat Lleixà, qui també ha dit que el govern municipal treballa per a tota la ciutadania, “sense excepcions ni favoritismes“, i que el veïnat de la zona del Célio també té el mateix dret que la resta a veure el seu camí reparat. “Si la reparació del camí va ser fa més de cinc mesos, per què en parlen ara? Només per alimentar una política de baix nivell i destructiva, basada en una suposada denúncia anònima d’un suposat grup de veïns“, ha conclòs.

Explora más

[location-weather id="200265"]