/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Juanfran Pérez Llorca defensa compatibilitzar la vaga educativa amb el dret de l’alumnat a preparar la Selectivitat

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El president del consell assegura que “ningú pot utilitzar els xiquets com a xantatge”.

El president de la Generalitat Valenciana, Juanfran Pérez Llorca, s’ha pronunciat sobre la situació derivada de la vaga educativa i ha defensat la necessitat de compatibilitzar el dret de vaga amb el dret dels estudiants a continuar preparant-se acadèmicament.

El que no tolerarem és que ningú utilitze els xiquets com a xantatge”, ha afirmat.

El president de la Generalitat Valenciana ha remarcat especialment la situació de l’alumnat que en poques setmanes haurà d’afrontar les proves de la PAU / Selectivitat, qualificades com “una de les proves més exigents” de la seua etapa educativa.

Les declaracions arriben en un context de mobilitzacions i vaga indefinida convocada en l’àmbit educatiu de la Comunitat Valenciana.

Explora más

[location-weather id="200265"]