/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Lia Sampai amenitzarà la gala dels Premis Maestrat Viu 2026, que presenten Josep Meseguer i Júlia Terol

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La tretzena edició dels Premis se celebrarà dissabte 30 de maig a la plaça de la Generalitat de Tírig.

En aquesta ocasió, la gala dels Premis compta amb la participació en directe de la cantautora ebrenca Lia Sampai, que interpretarà temes dels seus discos Un delta fràgil (2024), Amagatalls de llum (2021) i La fada ignorant (2019) entre altres, acompanyada del guitarrista Adrià Pagès. Originària de Tortosa, va iniciar-se en el Concurs de Cantautors de Ferreries (2017) i des d’aleshores ha obtingut reconeixements nacionals i internacionals.

Aquesta tretzena edició dels Premis, que se celebren des de 2014 de manera itinerant en una localitat del Maestrat, la presentaran Josep Meseguer-Carbó, filòleg i comunicador xertolí, i Júlia Terol, ambientòloga benicarlanda, tal com ja van fer en la passada edició de 2025 a Rossell. En aquesta ocasió, els Premis reten homenatge a l’actor Tian Gombau, la Cooperativa Agrícola Sant Bertomeu d’Atzeneta del Maestrat, l’arquitecte Josep Jordà Sala i l’Associació Correllengua Nacional. Després de la gala, tindrà lloc el tradicional sopar dels Premis al restaurant La Raboseta, de Tírig. Per participar en aquests actes i també en la visita guiada prèvia al Museu de la Valltorta, que s’ofereix com a activitat complementària, cal formalitzar inscripció al web de Mestrat Viu.

El cartell dels Premis Maestrat Viu és obra de la dissenyadora canetana Ana Romeu Pla i reprodueix la figura emblemàtica de l’arquer de la Valltorta com a emblema del dinamisme que des de la perspectiva local al llarg del temps es projecta en una actitud proactiva per la llengua i la cultura pròpies.

D
C
B

Explora más

[location-weather id="200265"]